دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

سه چهارم کارمندان فناوری اطلاعات قصد تغییر شغل دارند

سایبر

چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴:۱۷


استعفای گسترده کارمندان بخش فناوری اطلاعات به دلیل فرسودگی شغلی مزمن، پیشرفت کاری محدود و تقاضاهای غیرواقعی کارفرمایان موجب شده بخش عمده این افراد شاغل در صنعت فناوری به دنبال شغل جدید باشند.

تیک نیوز- تحقیقات جدید پلتفرم آموزشی TalentLMS با همکاری مرکز Workable که در زمینه توسعه نرم‌افزار استخدام فعالیت می‌کند نشان داد در آینده نزدیک بخش عمده کارکنان بخش فناوری و آی‌تی مشاغل خود را ترک می‌کنند.
 
در یک نظرسنجی بر روی 1200 کارمند فناوری اطلاعات در ایالات متحده مشخص شد تقریبا سه چهارم آنها معادل 72 درصد قصد دارند ظرف یک سال آینده شغل خود را ترک کنند.
 
داده‌های مرکز آمار اداره کار آمریکا نیز نشان می‌هد نرخ ترک کار در ایالات متحده به رکورد 4.3 میلیون نفر در آگوست 2021 رسیده است، در حالی که اطلاعات مرکز Bankrate مربوط به همین ماه حاکی از آن است که تقریبا نیمی از نیروی کار آمریکا تصمیم دارند ظرف 12 ماه آینده شغل خود را ترک کنند.
 
فرسودگی شغلی، استرس و احساسات ناخوشایند در میان کارمندان بخش فناوری که بخش اعظم تلاش آنها به رسمیت شناخته نشده؛ معمولا مهم‌ترین دلایل آن دسته از کارمندانی است که موقعیت شغلی خود را ترک کردند و به دنبال شغل جدید هستند.
 
در یک نظرسنجی از 600 مهندس علوم داده که توسط مرکز تحقیقاتی Wakefield انجام شد 97 دصد اعلام کردند که در شغل خود احساس فرسودگی می‌کنند و بسیاری از آنها به درخواست‌های بی‌وقفه کارفرمایان، وقفه‌ها و اختلالات مکرر در تعادل میان کار و زندگی، پروژه‌های نامناسب و مواردی از این قبیل اشاره کردند.
منبع: همکاران سیستم
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو